محل تبلیغات شما

rec فایل

 
تصویر: 32px-Ambox_warning_orange.png 

یادداشت

  • این مقاله بر اساس ساختار فایل به صورت نسخه 0.3d است.ممکن است برای نسخه های قبل یا بعد متفاوت باشد.
  • تمام داده ها فقط یک نفر ( کاربر: Maauzen ) جمع آوری شده است، و ممکن است در بعضی از نقاط نادرست باشد.برای نتایج دقیق تر و دقیق تر، این افراد نیاز به تایید دارند.

 

فهرست 

[hide]

.rec فایل ها

فایل های .rec فایل های SA-MP برای حرکات و اقدامات NPC ثبت شده است. به طور معمول فایل ها با ضبط یک عمل پخش، ایجاد می شوند. سپس آنها می توانند توسط اسکریپت NPC مورد استفاده قرار بگیرند، بنابراین NPC دقیقا اقدامات ضبط شده را تکرار می کند. فقط فایل های npcmodes / recordings / directory می توانند توسط اسکریپت NPC قابل دسترسی باشند، در حالیکه فایل های ضبط شده بازیابی شده به پوشه scriptfiles ذخیره می شوند.

ساختار عمومی

فرمت پرونده .rec متشکل از یک هدر است، و به دنبال آن توالی جداگانه ای از بلوک های داده است. هر بلوک داده به طور کامل حالت بازیکن را در یک لحظه مشخص توضیح می دهد و بنابراین اقدامات NPC به صورت روان ذخیره می شود.داده ها به ترتیب با بایت ها ذخیره می شوند. مقادیر داده تنها می تواند 1، 2 یا 4 بایت طول داشته باشد، و یا این که بایت، ، عدد صحیح یا شناور در قالب IEEE-754 باشد. بعضی ها باید امضا شوند و دیگران امضاء نشوند، اما این بستگی به نحوه استفاده از آنها دارد و برای ساختار خود اهمیتی ندارد (ذکر شده امضا شده / امضا نشده با استفاده از PAWN مشترک آنها گنجانده شده است). همچنین، برای کار با فایل های .rec، یک ویرایشگر hex ضروری است البته.

HEADER[8]DATABLOCK[72]DATABLOCK[72].

هدر فایل

هدر فایل .rec ساختار مشابهی را برای ضبط های وسیله نقلیه و روی پایه داشت. 8 بایت طول دارد، که در آن 4 بایت اول یک عدد صحیح هستند. به نظر می رسد که همیشه ارزش 1000، احتمالا به عنوان یک شناسه است، بنابراین SA-MP می داند که یک ضبط NPC است. 4 بایت دیگر یک عدد صحیح دیگر هستند، یا "1" برای ضبط وسایل نقلیه، و یا "2" برای ضبط های ضبط شده، بنابراین فقط کمترین بایت از آن استفاده می شود، بقیه همواره 0 هستند.

 

انحراف*
تایپ کنید
معنای
0-3
عدد صحیح
شناسه فایل همیشه 0xE8030000 / 0d1000 است
4-7
عدد صحیح
1 برای ضبط وسایل نقلیه، 2 برای ضبط های روی پا

[*] Offset مربوط به شروع فایل است

 

بلوک های داده

داده های روی پا

بلوک های داده های ضبط شده در پایه 72 بایت طول می کشد، بنابراین عدد +72 به آغاز بلوک داده بعدی اشاره می کند.این شامل همه چیزهایی است که یک بازیکن معمولی می تواند انجام دهد، من فقط نمی فهمم که آیا تنظیم هدفش ممکن است، شاید از طریق quaternions انجام شود.

انحراف*
تایپ کنید
معنای
0-3
عدد صحیح بدون علامت
زمانی که برای اعمال این خصوصیات بلوک [ms]
4-5
امضا کوتاه
کد کلید سمت چپ / راست (به عنوان مثال 0x00FF سمت چپ، 0xFF00 راست)
6-7
امضا کوتاه
کد بالا / پایین کلید
8-9
کوتاه بدون علامت
کد کلید اضافی (KEY_HANDBRAKE و غیره)
10-13
شناور
موقعیت x
14-17
شناور
موقعیت Y
-21
شناور
موقعیت زا
22-25
شناور
جزء Quaternion 1 برای زاویه دید **
26-29
شناور
کواترنیا 2 برای زاویه دید **
30-33
شناور
جزء Quaternion 3 برای زوایای دید **
34-37
شناور
کوارتنیا 4 برای زوایای دید **
38
1 بایت
سلامتی
39
1 بایت
زره پوش
40
بایت امضا نشده
شناسه سلاح نگه دارنده فعلی
41
بایت امضا نشده
در حال حاضر اقدام خاصی اعمال می شود، نه همه با NPC ها کار می کنند
42-45
شناور
سرعت فعلی x
46-49
شناور
سرعت جاری y
50-53
شناور
سرعت جاری Z
54-57
شناور
گشت و گذار کنونی x
58-61
شناور
گشت و گذار کنونی
62-65
شناور
گشت و گذار کنونی z
66-67
کوتاه بدون علامت
شناسه وسیله نقلیه کنونی گشت و گذار
68-69
کوتاه بدون علامت
شاخص انیمیشن در حال حاضر استفاده می شود
70-71
کوتاه
برخی از پارامترهای انیمیشن، نیاز به تحقیق بیشتری دارند

[*] افست نسبت به آغاز بلوک داده. 
[**] quaternions در واقع کاراکتر را تغییر می دهد، و اجازه می دهد او را به وارونه و غیره

اطلاعات خودرو

بلوک های داده برای رکوردهای خودرو کمی کوتاهتر و تنها 67 بایت طول دارند. من آنها را تا آنجا که من تجزیه و تحلیل داده های روی پا را تحلیل نمی کند، اما در حال حاضر مهم ترین ویژگی های. در کل ساختار کاملا شبیه داده های روی پایه است.

انحراف*
تایپ کنید
معنای
0-3
عدد صحیح بدون علامت
زمانی که برای اعمال این مشخصه های بلوک
4-5
کوتاه
شناسه خودرو (مهم نیست)
6-7
کوتاه بدون علامت
کد کلید چپ / راست
8-9
کوتاه بدون علامت
کد بالا / پایین کلید **
10-11
امضا کوتاه
کد کلید اضافی **
12-15
شناور
کامپوننت کواترنری چرخش خودرو 1
16-19
شناور
کامپوننت کوارتنیا چرخش خودرو 2
20-23
شناور
کامپوننت کوارتنیا چرخش چرخ 3
24-27
شناور
کامپوننت کامارو چرخان خودرو 4
28-31
شناور
موقعیت x
32-35
شناور
موقعیت Y
36-39
شناور
موقعیت زا
40-43
شناور
سرعت سی
44-47
شناور
سرعت Y
48-51
شناور
سرعت Z
52-55
شناور
سلامت خودرو
56
بایت
سلامت راننده
57
بایت
زره پوش
58
بایت
در حال حاضر داره weaponID هست
59
بایت
دولت آیرن
60
بایت
حالت دنده
61-62
کوتاه بدون علامت
شناسه تریلر
62-66
-
ناشناس

[*] افست نسبت به آغاز بلوک داده. 
[**] کلیدهای رفتار عجیبی داشتند، احتمالا این درست نیست.


مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها