نکته |
شما می توانید از رفع شامل برای رفع بسیاری از مشکلات ذکر شده در اینجا استفاده کنید. |
فهرست[hide] |
( انجمن گفتگو )
- حذف جت پک از بازیکنان با تنظیم اقدام خاص خود را به 0 موجب می شود که صدا تا زمان مرگ باقی بماند. - انیمیشن سازی اقدامات ویژه SPECIAL_ACTION_CUFFED و SPECIAL_ACTION_CARRY بر روی پوست ID 0 (CJ) کار نمی کند. (اما پوست هنوز نمی تواند اجرا شود و یا به هر حال پرش، بنابراین اقدام خاص اعمال می شود)
- اگر یک پست بازرسی در حال حاضر تنظیم شده باشد، از آن نقطه بازرسی به جای آن استفاده خواهد کرد. - نقاط بازرسی ایجاد شده بر روی اشیاء ایجاد شده توسط سرور ( CreateObject / CreatePlayerObject ) در زمین واقعی واقع می شوند، اما هنوز هم به درستی عمل می کنند.
- تفکرات تماشایی اگر هدف را از منطقه جریان خود را ترک (teleport، وارد کنید داخلی). - اگر بازیکن در یک وسیله نقلیه باشد، بازیکن واقعا سریع به آسمان میرود، سپس او به طور طبیعی تماشا خواهد کرد.
- اگر پوست یک بازیکن در هنگام تساوی، در یک وسیله نقلیه یا انجام برخی از انیمیشن ها تنظیم شود، آنها منجمد می شوند و یا در غیر اینصورت می شوند. - بازیکنان دیگر در اطراف بازیکن ممکن است در صورتی که او در یک وسیله نقلیه است یا اگر وارد یا ترک یک وسیله نقلیه شود، سقوط کند. - تنظیم کردن پوست بازیکن هنگام مرگ او ممکن است بازیکن را در اطراف او سقوط کند. - تعطیلات نشسته در دوچرخه.
- پوست جدید را پس از SetSpawnInfo فراخوانی می کند، اما قبل از آنکه بازیکن به طور طبیعی دوباره پوست خود را بدست آورد، پوست جدیدی پیدا می کند. - اگر پوست از طریق تابع SpawnPlayer بوجود می آید پوست پیر را می گیرد .
- اگر این مورد در یک مسافر استفاده شود، راننده وسایل نقلیه قدیمی آن را در وسایل نقلیه جدید خود نمی بیند. - اگر بازیکن دارای یک اقدام خاص است، او بلافاصله از وسیله نقلیه خارج می شود و اقدام خاص متوقف خواهد شد. - اگر بازیکن چتر نجات را باز کند و در یک وسیله نقلیه در همان منطقه قرار داده شود، او همچنان چتر نجات داده و انیمیشن نشسته را از بین خواهد برد. اگر او در یک ناحیه دیگر در یک وسیله قرار داده شود، از فورا خارج خواهد شد.
- گذراندن یک کتابخانه انیمیشن نامعتبر در ApplyAnimation باعث خرابی مشتری برای جریان در بازیکنان می شود. - اولین بار یک کتابخانه استفاده می شود، هیچ کاری نمی کند.
- استفاده از ClearAnimation در حالی که شما در یک وسیله نقلیه هستید، باعث می شود بازیکن از آن خارج شود. - هنگامی که انیمیشن پایان می یابد، هیچ وقت انجام نمی شود، اگر ما 1 را برای پارامتر یخ زدن در ApplyAnimation عبور دهیم .
- چندین سبک برای زمان مشخص نشده نمایش داده می شود. - اگر آخرین حرف در متن یک فضای ("") باشد، متن همه خالی خواهد بود.
- برای CARMODTYPE_STEREO کار نمی کند - دو هسته گاو جلو و اجزای سپر جلو در شکاف CARMODTYPE_FRONT_BUMPER ذخیره می شوند . اگر وسیله نقلیه هر دو آنها را نصب کرده باشد، این تابع فقط آخرین بار نصب شده را بازگرداند. - هر دو لبه عقب و قطعات سپر عقب در شکاف CARMODTYPE_REAR_BUMPER ذخیره می شوند . اگر وسیله نقلیه هر دو آنها را نصب کرده باشد، این تابع فقط آخرین بار نصب شده را بازگرداند. - هر دو دامن سمت چپ و دامن سمت راست در شکاف CARMODTYPE_SIDESKIRT ذخیره می شود. اگر وسیله نقلیه هر دو آنها را نصب کرده باشد، این تابع فقط آخرین بار نصب شده را بازگرداند.
درباره این سایت