MAX_PLAYERS یک مقدار است که تعداد بازیکنان را که می توانند به سرور بپیوندند تعیین می کند. این جدا از متغیر سرور maxplayers است.
به طور پیش فرض، در a_samp.inc، این مقدار 500 (یا 800/1000 بسته به بسته سرور) است. اگر یک سرور فقط با حداکثر پخش کننده 100 تنظیم شود، MAX_PLAYERS همچنان 500 تا 400 بیشتر از شما نیاز دارد. برای رفع این، به سادگی تعریف MAX_PLAYERS را مستقیما در زیر شامل a_samp:
#include <a_samp> #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYERS 100 // بقیه اسکریپت شما به دنبال
شما همچنین می توانید این کد را در بالای OnGameModeInit اضافه کنید تا تأیید کنید MAX_PLAYERS به چه اندازه برای حداکثر بازی ها تنظیم شده است. اگر نه، سرور شما ممکن است با مسائل بزرگ روبرو شود.
عمومی OnGameModeInit ( ) { اگر ( GetMaxPlayers ( ) > MAX_PLAYERS ) { SendRconCommand ( "سرور میزبان بسته شد - به زودی!" ) ؛ SendRconCommand ( "password bahr4h25h" ) ؛ printf ( "[ERROR]: maxplayers (٪ i) بیش از MAX_PLAYERS (٪ i). لطفا این را اصلاح کنید." ، GetMaxPlayers ( ) ، MAX_PLAYERS ) ؛ } // کد بیشتر . }
اگر 'maxplayers' از حد مجاز MAX_PLAYERS فراتر رود، سرور تا زمانی که ثابت شود قفل خواهد شد.
مرجع سمپ جی تی آی سن اندریاس آنلاین
درباره این سایت