سیستم متغیر در هر بازیکن (گذاشتن کوتاه، PVar ) یک راه جدید برای ایجاد متغیرهای پخش در یک روش کارآمد به صورت پویا در سطح جهانی است، به این معنی که آنها می توانند در همان زمان در gamemode server و فیلترهای فیلتر استفاده شوند.
آنها شبیه به SVars هستند ، اما بر اساس هر بازیکن است.
2 پست در این موضوع را مشاهده کنید تا در مورد تفاوت بین خواص پیاده و PVars بخوانید.
مزایای
سیستم جدید معرفی شده در SA-MP 0.3a R5 سرور به روز رسانی چندین مزیت عمده در ایجاد یک آرایه MAX_PLAYERS به اندازه.
- PVars را می توان در کلیه اسکریپت های gamemode و filterscripts به اشتراک گذاشت / دسترسی پیدا کرد، و این باعث می شود که کد شما به طور مدولاری ساده تر شود.
- PVars به صورت خودکار حذف می شود زمانی که یک بازیکن سرور را ترک می کند (بعد از OnPlayerDisconnect)، به این معنی است که شما مجبور نیستید تنظیمات دستی را برای بازیکن بعدی که پیوست می کنید بازنشانی کنید.
- نیاز واقعی برای ساختارهای پیچیده enums / player اطلاعات نیست.
- صرفه جویی در حافظه توسط تخصیص عناصر آرایه پیاده برای بازیکنان که احتمالا هرگز استفاده نمی شود.
- شما به راحتی می توانید فهرست مجلات را چاپ و یا چاپ کنید. این باعث می شود هر دو اشکال زدایی و ذخیره سازی اطلاعات پخش آسان تر شود.
- حتی اگر یک PVar ساخته نشده باشد، هنوز یک مقدار پیش فرض 0 را نشان می دهد.
- PVars می تواند رشته های بسیار بزرگ را با استفاده از حافظه اختصاص داده شده به صورت پویا نگه دارد.
- شما می توانید تنظیم کنید، دریافت، ایجاد بازی PVars.
اشکالاتی
- PVars چندین بار از متغیرهای منظم پایین تر است. عموما ترجیح می دهد تجارت در حافظه برای سرعت بیشتر باشد، نه از سوی دیگر.
توابع
توابع برای تنظیم و بازیابی متغیرهای پخش عبارتند از:
- SetPVarInt : یک عدد صحیح برای متغیر بازیکن تنظیم کنید.
- GetPVarInt : عدد صحیح قبلا تنظیم شده از یک متغیر بازیکن دریافت کنید.
- GetPVarFloat : شناور قبلی را از یک متغیر بازیکن دریافت کنید.
توابع و تعریف هایی که به شما اجازه می دهد شمارا و انواع دیگر جادو را با متغیرهای پخش کنید عبارتند از:
درباره این سایت